Šta
Postovani publikume (oba moja citaoca) prikupljam gradju za blog post o cenovnoj politici poslovnih aplikacija i u tu svrhu sam kreirao malu anketu koja prikazuje tri vida placanja:
- Mesečna pretplata
Korisnik plaća mali iznos paušalno, nema inicijalne isplate niti ugovornih obaveza. Nove verzije su uračunate u cenu te pretplate - Godišnja pretplata
Isto kao mesečna pretplata, ali se plaća jednom godišnje (rečeno mi je od vas nekoliko da je to prihvatljivije od mesečnog) - Jednokratna uplata
Standardan model gde se odjednom unapred plati program, dobijaju se ispravke te verzije. Nova verzija se kupuje kao novi proizvod.
Kako
- Glasajte na blogu – https://papiri.rs/blog,
- Kliknite ovde da objavite ovaj “poziv u pomoć” na vašem Facebook zidu
- Retwitujte ovu vest na Twitteru
Hvala!!!
Nikola TheAnketar Malović
Nedjo,
Upoznao sam ja knjigovodstvene agencije odlicno na svojoj kozi 2002 I tu nemam nekih velikih iluzija-slazem se da je to vrlo tezak zadatak I zato mi one nisu ni u fokusu inicijalnom iako imam dosta realnih ideja kako da pridjem tom izazovu (jedna od njih bice spomenuta u sledecem postu o cenovnoj politici knjigovodstvenih programa).
Jedinstvo podataka koje spominjem se odnosi na implementaciju „ispod haube“ I duboko verujem je jedini ispravan nacin modelovanja poovanja jedne firme. Naravno da to ne znaci da od svojih poslovnih korisnika ne mogu da ocekujem da „znaju konta“. Za „njih“ ce moj knjigovodstveni program biti samo jako dobar komercijalan/robno/magacinski program. Moj program nece biti „knjigovodstveni program koji se koristi u komercijali“ vec „program za komercijalu koji radi knjigovodstvo ispod haube“
Svaki put kad spomenem „knjigovodstveni progra“ imajte na umu ovaj post I procitajte (ako vam je tako lakse) „komercionalni program“ jer moje shvatanje tog pojma jako odudara od uobicajenog shvatanja kod nas.
(Otkucano sa mobilnog – moleri jos rade pa nemam net)